25 grudnia 2011

Powigilijna skrucha

Kilka słów o niej. O mnie. O nas.


wzrost: 173 cm
waga aktualna: 79,5 kg 

Twoje BMI: 26,40

NIEDOWAGAPRAWIDŁOWENADWAGAOTYŁOŚĆ

Twoje odpowiedzi pokazują, że masz nadwagę.


cel ostateczny: 56 kg

Twoje BMI: 18,71

NIEDOWAGAPRAWIDŁOWENADWAGAOTYŁOŚĆ

Twoje odpowiedzi pokazują, że masz niedowagę.


Nie zależy mi na cyfrach, jednak powinnam mieć wyznaczone konkretne cele, aby wiedzieć do czego dążyć. 

Rozkład "jazdy": 
I cel 75 kg
II cel 70 kg
III cel 65 g
IV cel 60 kg
V cel 56 kg 


Wiem, że waga 56 kg w moim przypadku jest osiągalna. Udało mi się taką wywalczyć dwa lata temu, jednak przez zaburzony obraz samej siebie nie potrafiłam się tym cieszyć i w swoich oczach nadal byłam gruba. 


Plan żywieniowy: 
śniadanie [godzina 7.20] -        200 kcal
II śniadanie [godzina 10.40] -  150 kcal
przekąska [godzina 13.10] -    50 kcal
obiad [godzina 15.20] -           300 kcal
II przekąska [godzina 18.30] - 50 kcal
kolacja [godzina 21.15] -         150 kcal 

Uważam, że jest to rozsądny rozkład energii na dzień. Dużo czasu spędzam przy książkach, dlatego potrzebuję ciągłej dostawy glukozy dla kochanych zwojów mózgowych. 


Jeśli chodzi o ruch: 
3 razy w tygodniu skakanka  - 30 minut [300 kcal]
(poniedziałek, środa, czwartek) 
codziennie brzuszki - zacznę od 100 skończę na 500 (w zależności od posiadanego czasu) 


Mam bardzo dobry nastrój [mimo wagi ]. Chętnie przystąpię do odchudzania i nie poddam. 
Aktualnie jestem zmęczona jedzeniem. Rano jakiś stworek z mojego żołądka wciągnął prze MOJE usta: tabliczkę czekolady, dwa kawałki ciasta, dwa cukierki, ciastko, 6 kawałków ptasiego mleczka. Jestem pewna, że to stworek... Ja nie byłabym do tego zdolna. 
To właśnie on siedzi w moim żołądku! 
Generalnie moje plany to zadbanie o siebie. We wszystkich możliwych aspektach:
CIAŁO
- stworzenie swojej sylwetki "na nowo"
- zadbanie o skórę, jej nawilżenie
- zadbanie o włosy~ odżywki, nowe fryzury i podcięcie zniszczonych końcówek 
- zadbanie o paznokcie~ postaram się przestać obgryzać paznokcie, zacznę je pielęgnować 
- depilacja - REGULARNA! [tak, jeśli nie mam się spotkać z partnerem to wyglądam jak neandertalczyk] 
- suplementacja diety 
ROZUM 
- zacznę czytać więcej literatury nie-szkolnej 
- "open brain"~nie będę zamykać się na nowe doświadczenia 
- pokażę nauczycielom, że jednak jestem najlepsza
- nie będę uciekać z lekcji, na których [według mnie] niczego się nie nauczę
DUSZA
- zacznę zgłębiać wiedzę na temat własnej wiary i Boga
- będę lepszym człowiekiem, ponieważ:
* przestanę nagminnie kłamać
* nie będę odwracać oczu od potrzebujących
* zwalczę swoje problemy, którymi zawracam głowę mojemu Najwyższemu.

Można powiedzieć, że są to moje postanowienia noworoczne. Wierzę, iż uda mi się tego dokonać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz